MSTS Screenshots

Gestart door rjz222, 10 april 2011, 11:12:53

Vorige topic - Volgende topic

rjz222

09 juni 2012, 10:03:30 #20 Laatste wijziging: 16 februari 2014, 19:58:22 door rjz222
Nog zo'n 'echte' trein onderweg


De NS 6015 met een D-trein vanuit België bestaande uit ovalenramenrijtuigen, hier te Barendrecht


Passage van Rotterdam Stadion


Haltering te Rotterdam Delftsche Poort
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

14 oktober 2012, 12:55:05 #21 Laatste wijziging: 14 oktober 2012, 20:38:09 door rjz222
Hallo mensjes, nu ik toch al een goede loco.ace foto wou gaan maken heb ik besloten de hele fotoreportage te showen.
De Navizence ging van Vetschau richting Simpelveld in de herfst standaard tijd (11 uur 's middags dus)

de lijn Vetschau-Simpelveld is een beetje achterstallig omdat de oorspronkelijke lijn tot aan aachen-west ging maar deze lijn werd gedeeltelijk afgebroken.

een paar leuke ruïne stukken langs de weg, dit werd tevens de gekozen loco.ace foto.

Dit is een leuke lok voor mensen die graag wat spannends willen, de kleine Navizence heeft moeite de heuvels over te gaan en komt met moeite over de 10 mijl per uur. (16 km per uur)

uiteindelijk bereikte ze alsnog de 26 mph (+/- 42 Km per uur) dus het is te doen om goed te rijden met deze lok.

deze was ook wel leuk  gewoon als foto, zeer scenic helaas is de bus net om het hoekje gegaan

aankomst Simpelveld

achja, voordeel van het rijden van zo'n kleine en rustige lokje is dat ik deze keer het best lange stationnetje van Simpelveld niet ben overschotten (ja zo goed ben ik in MSTS rijden XD)

rjz222

17 oktober 2012, 21:21:08 #22 Laatste wijziging: 17 oktober 2012, 21:31:04 door rjz222
En nu binnen te hengelen via http://www.treinenwereld.eu/forum/index.php?action=downloads;sa=view;down=34

Zelf even een screentje in haar natuurlijke habitat:

Halte zoutindustrie
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

Remystoom

Weer prachtig mannen!  ;)
Wel een rare combi die Navizence en de VSM Oostenrijkers.
Maar daar gaat het niet om! Echt WONDERFULL!

Grtjes Remy

rjz222

05 december 2012, 17:30:59 #24 Laatste wijziging: 30 december 2012, 19:53:03 door rjz222
Met inspiratie van de sneeuw van vanmiddag:


Loc 3737 staat klaar met een trein richting Zwolle op station Groningen


Vertrokken naar Zwolle


Loc 5513 vertrekt van Zoutkamp richting Groningen


Onderweg


Binnenkomen op Ulrum
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


NS 5513 met een trein naar Zwolle
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

Remystoom

Mooie screen hoor Robert!

Grtjes Remy

rjz222

Een paar plaatjes van mijn nieuwe project. Jullie mogen raden waar dit is ;D


Aan het perron


Misschien verraad dit iets meer.

Succes met zoeken ;)

PS: De samenstelling van de trein heeft hier daadwerkelijk zo gereden.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

OptimusPrimal13

29 november 2014, 22:52:07 #28 Laatste wijziging: 29 november 2014, 22:56:02 door OptimusPrimal13

TreinenTim

ook eens een screenshot.
screenshot 1: in 2015 kwam de 52 8139 na een revisie van 2 jaar weer uit de werkplaats in apeldoorn. kraansik 309 werd ingezet om de lok op te halen, te combineren met haar tender, en naar beekbergen te brengen. (het eerste deel is waar maar hoe lok en tender gecombineerd zijn en of er een diesel gebruikt is om hem te brengen naar beekbergen weet ik niet).
screenshot 2: vsm 50 307 na het omlopen weer aan de andere kant van de trein in apeldoorn.
screenshot 3: fotootje van de rit vanuit de lok.
vriendelijke groeten,

Tim

R-Road

25 maart 2017, 18:19:12 #30 Laatste wijziging: 25 maart 2017, 21:50:30 door R-Road
Om even terzake te komen:


Is het voor mij nog toegestaan om hier screens te plaatsen? (Aangezien hier al een tijd niet op gereageerd is)




Fijne dag,
R-Road

rjz222

Hoi R-Road,

Natuurlijk is het toegestaan om screenshots te plaatsen, graag zelfs :).

Groet,
Robert
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

R-Road

Het lukt mij helaas niet om screens te posten... De afbeelding wil er maar niet inkomen, ookal gebruik ik .

rjz222

Hoi R-Road,

Zet je tussen de [img]-tags toevallig een locatie op de locale computer? Die kan de forumsoftware namelijk niet lezen, in plaats daarvan kan je de screenshots als bijlage toevoegen (zie onder het tekstbericht) ;).
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

R-Road

27 maart 2017, 21:34:23 #34 Laatste wijziging: 28 maart 2017, 01:05:16 door R-Road
Mijn eerste screenshot post! We gaan terug naar Zuid-Holland in de zomer, een paar jaar voordat WOII uitbreekt.



Een mat'24, in de volksmond 'blokkendoos' genoemd, staat op station Hoek van Holland Haven klaar om te vertrekken richting Maassluis.


Onderweg naar Maassluis passeert de trein een onbewaakte overweg op de tegenwoordige Haakweg, die toendertijd naar een veerpont over de Maas leidde. Tegenwoordig ligt de overweg er nog, alleen is ie nu niet meer onbewaakt. Ook de veerpont is inmiddels verdwenen. Nog net links is de Maas te zien, wiens oevers toendertijd nog haast niet bebouwd waren.


Vertrek vanuit Maassluis met Dordrecht als eindbestemming. Menig mens die station Maassluis kennen zullen dit tegenwoordig nog terug kunnen herkennen.


Zoals jullie waarschijnlijk al weten stopt binnenkort de exploitatie van NS op de hoekse lijn. Vanaf oktober zullen de metro's van R-net op de hoekse lijn rijden. De trein verdwijnt echter niet volledig uit de hoek van holland: buiten de spitsuren zullen er goederentreinen ten behoeve van een aantal bedrijven rijden, de hoekse lijn blijft dus verbonden met het hoofdnet.

thomasje538

Een combinatie van de 50 307, de 65 018 en de 64 415 bij station Beekbergen.