ZLSM Pullman 4129 (1927)

Gestart door JordyS, 25 september 2011, 16:58:51

Vorige topic - Volgende topic

JordyS

25 september 2011, 16:58:51 Laatste wijziging: 25 september 2011, 17:18:37 door JordyS
(GROTE FOTO'S)
Beetje fictief maar: vsm 64 met 5X mat24 en een W.I.P. DSM Pullman wagon van de ZLSM (die officieel nog in revisie is :P, maar vond de foto's mooi dus maakte hem alvast ;) )
De DSM Pullman No 4129 heeft als eigenaardigheid een raam aan de achter kant van de wagon waar normaal de overloop zit. (wat dit misschien de enige CIWL observatie wagon ter wereld maakt :D)

en de loc VSM 64 trekt de speciale trein
Pullman weer
Pullman wordt afgeleverd in simpelveld:



Route: Miljoenenlijn
Materieel: VSM 64 415
                 VSM Mat 24'
                 ZLSM Pullman 2de classe 4129

VSM materieel te downloaden op deze site :)
De pullman is niet gereleased, maar misschien ga ik het nog doen (ook op deze site als dat mag :P)

rjz222

25 september 2011, 17:39:46 #1 Laatste wijziging: 25 september 2011, 17:41:22 door rjz222
Tuurlijk mag dat :D, graag zelfs!

Heb je dat model helemaal zelf in elkaar gezet? Mijn complimenten voor de wagen!
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

Supercitroen

Mag ik vragen hoeveel poly's het model heeft?

JordyS

Citaat van: rjz222 op 25 september 2011, 17:39:46
Tuurlijk mag dat :D, graag zelfs!

Heb je dat model helemaal zelf in elkaar gezet? Mijn complimenten voor de wagen!
Dankje en als ie af is zou ik het doen ;)
en ja: Helemaal zelf, textuur, model en wagon file. wil ook later de Breda restaurant rijtuig maken (ja ik ben een grootte CIWL wagon fan.
Citaat van: Supercitroen op 25 september 2011, 17:45:55
Mag ik vragen hoeveel poly's het model heeft?
8892, misschien 8900 als hij klaar is.
het zou niet te veel moeten zijn, ik heb een van de tragere pc's (een instabiele laptop uit het jaar 2001) en daar loopt hij goed op ;)

Supercitroen

Een goed model zit onder de 10000 poly's, ik was bang dat je er ver boven zou zitten, dus je doet het heel goed!

JordyS

Citaat van: Supercitroen op 25 september 2011, 18:30:10
Een goed model zit onder de 10000 poly's, ik was bang dat je er ver boven zou zitten, dus je doet het heel goed!
haha dankje, ik heb alang geleerd zo minst wie mogelijk aantal poly's te gebruiken ;)

rjz222

Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

Citaat van: rjz222 op 25 september 2011, 18:39:21
Dat is inderdaad erg netjes :D.
haha ja :D moet ik zeggen ben blij dat hij er zo goed is uitgekomen, dit was mijn tweede poging op deze wagon, het is goed gelukt al zeg ik zelf (zeker aangezien er weinig foto's van het treinstel zijn...echt jammer. maar hoe staat het met de B1289 en de rest?
maar beter meer foto's plaatsen, het is nu meer een gesprek dan foto forum :P

rjz222

Ik denk dat ik morgen wat plaatjes maak.

De B-locs worden momenteel getextured, zal ik misschien morgen, dinsdag of woensdag wat van laten zien.
Heb je er bezwaar tegen als ik dit gesprek afsplits naar een topic in materieel?
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

Citaat van: rjz222 op 25 september 2011, 19:23:00
Ik denk dat ik morgen wat plaatjes maak.

De B-locs worden momenteel getextured, zal ik misschien morgen, dinsdag of woensdag wat van laten zien.
Heb je er bezwaar tegen als ik dit gesprek afsplits naar een topic in materieel?
als je dat kan :P was de bedoeling dat ik wat foto's liet zien maar het is verandert ja :P noem de topic maar : ZLSM Pullman 4129 (1927)

rjz222

Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

Citaat van: rjz222 op 25 september 2011, 19:55:51
Gedaan ;).
Goedzo, nog meer foto's:
beetje puntjes op de i aan het zetten. Deze keer met de sik die het rijstuig rangeert naar de loodsen van de ZLSM




rjz222

Heerlijk wagentje :D. Op deze manier krijgen we straks een redelijk complete set ZLSM treinen  ;D.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

25 september 2011, 22:06:43 #13 Laatste wijziging: 25 september 2011, 22:24:51 door JordyS
Citaat van: rjz222 op 25 september 2011, 20:50:04
Heerlijk wagentje :D. Op deze manier krijgen we straks een redelijk complete set ZLSM treinen  ;D.
Wat een compliment  ;D ! als school niet te veel in de weg zit is de wagon voor volgende week af en online op deze site en train-sim.com. moet alleen nog: beetje de alpha channel voor de ramen fixed, de naamplatten alpha iets vooruit brengen en dan zou hij goed moeten zijn voor versie 1.0 :D

ik wil ook nog: het breda restaurant rijtuig maken en misschien de baggage rijtuig en wat goederen wagonnen, de rest word ongeveer door iedereen al gedaan.
ps weet iemand of de maker van de miljoenen lijn route er nog steeds aan werkt?

rjz222

Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

Inmiddels is er een nieuwe versie geplaatst in de downloads, deze vervangt de oude, dus gelieve de oude te vervangen door de nieuwe set.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

18 april 2012, 14:59:02 #16 Laatste wijziging: 18 april 2012, 16:05:00 door rjz222
Net als Breda is deze wagon in de update fase: alweer,



Deze keer krijgt hij een update naar de staat waarin  het pullman rijtuig na de restauratie zich verkeerd. (+Bin deuren)
er komt later een aparte DSM versie trouwens.

rjz222

Erg netjes Jordy!
Keep up the good work!
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

hier wat verder in de updates:






JordyS

19 december 2012, 12:18:24 #19 Laatste wijziging: 19 december 2012, 20:46:39 door rjz222
Long time no post, en nu ik ff een dagje vrij heb plaats ik dus maar even een updatje

alles word up to date gedaan en sommige textures op ware grootte (in schaal) voor betere resolutie.