OpenRails Development

Gestart door rjz222, 16 maart 2013, 19:32:01

Vorige topic - Volgende topic

rjz222

16 maart 2013, 19:32:01 Laatste wijziging: 27 maart 2013, 21:14:23 door rjz222
Hier komen ontwikkelingen in betrekking tot OpenRails.

De nieuwste ontwikkeling bestaat uit verkanting, oftewel superelevation. Men kan hiermee dus de verkanting zo leggen alsof het echt is.


Ook in 1938 kende men al verkanting, zoals hier met de NS 6000

De nieuwste experimentals zijn altijd hier te vinden: http://openrails.org/experimental.html


Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

Remystoom

Is dat zo aangelegen of komt dat door het gewicht van de trein die dan het meest
op de binnenste rail ligt? Eigenlijk druk dus.....

Grtjes Remy

rjz222

In de nieuwste versie van OpenRails van afgelopen zondag zit weer eeen nieuwe feature: een werkende stoomfluit :)


Klik op de screen om het duidelijker te zien.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


Omdat de NCS 21 toch getest moest worden eventjes de nieuwste Experimental met distand mountains even getest. Dat houdt dus ook in dat bossen en andere objecten beter zichtbaar zijn in de achtergrond :).
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


Nog meer goed nieuws over OR, eindelijk is het ze gelukt om de Bernina Pass weer te laten werken :).
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

steven1996

Die ziet er gaaf uit.
Zie ik het ook goed, overgangen qua kleur ballast?

Groetjes Steven
Het afscheid van alle mensen die ik ontmoet heb in de trein, hen achter laten zal pijnlijk zijn.

Remystoom

Jup, dat is weer 1 van de voordelen van Open Rails.

Grtjes Remy

rjz222

Dat is iets wat altijd in de Freeware Bernina gezeten heeft ;), door de auteurs zelf gemaakte tracks heeft zo zijn voordelen ;).
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

steven1996

Dat ziet er dan wel mooi uit.
Wat ik zo ook aan de screen zie wat ik dan van de route zelf vind, is dat de achtergrond niet heel mooi is gedaan.

Groetjes Steven
Het afscheid van alle mensen die ik ontmoet heb in de trein, hen achter laten zal pijnlijk zijn.

Remystoom

Nee, maar als je rijd dan valt het niet zo op. ;)
Verder is het een leuke route!

Grtjes Remy

rjz222

Inmiddels is de volgende 'stable release' V0.9 uit:



Te krijgen op: http://www.openrails.org/
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

Remystoom

Dat is een hele vooruitgan in OR! :)

Grtjes Remy

rjz222

Het team achter OR is natuurlijk altijd druk bezig. Afgelopen vrijdag is experimental 1900 verschenen, met een startscherm. Zo begint OR steeds meer op een echte Trainsimulator te lijken:


Ook is er al een tijdje steeds meer stoom te zien aan de locs, zo werken nu ook de cilinders, en is de gehele engine voor wat betreft stomers aangepast:

(let wel, dit is een wat oudere proefversie van de 50'ers, de nieuwste staat nog niet op mijn laptop, maar ik wilde nog iets testen dat bij de laatste OR test niet werkte...)
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu