5 Jaar Treinenwereld.eu

Gestart door rjz222, 05 april 2016, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

rjz222

Hallo allemaal,

Zoals sommigen al gezien zullen hebben is Treinenwereld.eu vandaag 5 jaar oud geworden! Om dit te vieren worden vandaag gedurende de dag verschillende downloads geplaatst in onze downloadsectie.

Maar er gaat meer gebeuren dit jaar: natuurlijk wordt er nog mee aan materiaal voor MSTS door ons vrijgegeven, waaronder hopelijk een aantal volwaardige versies van het materieel waarvan we nu beta's uitgeven en natuurlijk een hoop historisch Nederlands materieel.

Daarbij komt dat we bezig zijn met een grote update voor de website, waarbij het forum en de website gelijk aan elkaar gemaakt worden, en we de historische kleuren van de Nederlandse Spoorwegen terug laten komen. Het ontwerp van de nieuwe website zie je hieronder.


Het ontwerp van de nieuwe site

Daarbij wordt hiermee de website beter geschikt voor mobiele apparaten en komt er ook een Engelse versie van de website online om onze internationale vrienden van dienst te zijn.

Veel plezier tijdens dit eerste Lustrum van Treinenwereld.eu!

Groet,
Robert
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

TreinenTim

05 april 2016, 17:45:58 #1 Laatste wijziging: 06 april 2016, 16:04:46 door TreinenTim
gefeliciteerd met dit 5 jarig jubileum.
heb de download secie gezien en ik ga er wat leuke spullen uithalen :)
ben overigens wel heel erg benieuwd naar het vsm 2400 pakket wat al heel lang geleden is aangekondigd ;)
vriendelijke groeten,

Tim

TreinenTim

hoihoi,
heb het materiaal gedownload, erg leuk spul. de 2200'en zijn erg mooi geworden.
had wel een vraagje, jullie hebben het bij de 2200'en zo geprogrammeert dat headlight off staat standaard het rangeer licht aan, bij headlight dimm gaan de rangeer zwaailampen aan, en bij headlight full gaan de zwaailampen weer uit en front/sluitlichten branden. bij de smmr is denk ik hetzelfde ingesteld, die heeft helemaal geen zwaailampen maar bij headlight dimm blijft het rangeer licht branden. is het misschien een idee/is het mogelijk dat bij de 2225 bij headlight dimm L sein gaat branden en bij headlight full A sein? aangezien de smmr zelf ook weleens met L sein rijd lijkt mij dat wel geinig. ik heb geen verstand van het tekenen en programmeren van loks e.d. maar ik zou het (persoonlijk) wel leuk vinden.
vriendelijke groeten,

Tim