Apeldoorn - Dieren

Gestart door marcelterwal, 06 oktober 2013, 15:19:15

Vorige topic - Volgende topic

marcelterwal

06 oktober 2013, 15:19:15 Laatste wijziging: 06 oktober 2013, 19:04:15 door rjz222
hallo robbert
graag wil ik je wmelden dat ik de route apeldoorn dieren heb gedownload maar ik kon hem niet installeren
kan je mij een goede download sturen maar de vsm treinen en locs heb ik wel kunnen installeren
wil je mij een aparte link sturen dat ik hem wel kan installeren
maar fijn dat je met msts door gaat mijn mail is marcelterwal[at]gmail.com
ga je ook act maken voor denhaag schiphol
dat zou leuk zijn
ik hoor van je
groetjes marcel en ga zo door

rjz222

Dag Marcel,

Ik ben geen actmaker, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Wel zou ik graag horen wat er niet werkt aan Apeldoorn - Dieren, gezien die wel van mijn hand is. Heb je bijvoorbeeld de install-correction (zie onder de beschrijving en foto) geïnstalleerd? Deze moet namelijk gedraaid worden om de route in MSTS werkend te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Robert Zondervan

PS: we hebben voor MSTS problemen aparte boards, gebruik die alsjeblieft (gebruik ook de Nieuw topic knop bijvoorbeeld). Ook je email-adres vermelden is niet verstandig, dit levert namelijk altijd spam op, en ik wil problemen altijd op het forum behandelen, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

marcelterwal

hallo robbert
de route apeldoorn dieren heb ik geinstalleerd
en werkt goed
maar in de route map staan nog geen activitijten om de route te kunnen spelen
verder draaid hij probleem loos
kan ik hier ook activiitijten voor deze route downloaen
ik ben er wel blij mee
ik ga hem zeker rijden met dizel treinen
groeten marcel ter wal

Remystoom

Er zijn (nog) geen activiteiten voor deze route.
Natuurlijk bestaat er wel de mogelijkheid om deze zelf
te maken. Dat kan met de Activity Editor.(als ik het goed heb, Robert weet hier meer over)

Grtjes Remy

rjz222

Klopt, dat gaat met de activity editor, maar die kan ik niet heel goed uitleggen, ik kom zelf meestal niet verder dan basisactjes met hier en daar wat losse wagens om op te halen.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu