Treinenwereld.eu wordt vernieuwd!

Gestart door rjz222, 26 maart 2023, 21:24:33

Vorige topic - Volgende topic

rjz222

26 maart 2023, 21:24:33 Laatste wijziging: 26 maart 2023, 22:00:38 door rjz222
Goed nieuws! Treinenwereld.eu krijgt een nieuw jasje :D
Vanaf vandaag krijgt Treinenwereld.eu een nieuw jasje! De software onder de website is vernieuwd naar SMF 2.1 en daarbij heeft het forum een nieuw jasje gekregen.
Om het onszelf makkelijker te maken wordt de rest van de website geïntegreerd met het forum met de hulp van een aantal extra softwarepakketten. Daarmee wordt het voor ons makkelijker om pagina's te bewerken, en om alles in dezelfde stijl te houden.

Daarbij gaat ook de structuur van de website veranderen. We gaan ons meer focussen op het bouwen van OpenRails add-ons en het maken van handleidingen rond OpenRails, zowel Nederlandstalig als Engelstalig. Onze ontwikkelaars lopen namelijk voorop met het implementeren van nieuwe OpenRails functionaliteit, zoals glTF 2.0 3D bestanden, die de grafische kwaliteit van OpenRails sterk verbeteren.

De nieuwe software biedt ons ook interessante nieuwe functies, zoals het liken van posts, en andere slimme nieuwe features.

De oude website zal nog enige tijd bestaan naast de nieuwe website, maar let op, de oude website is sterk verouderd, en het kan zijn dat er dingen niet goed werken.

Gezien er nogal wat indelingen gaan veranderen zal ik dit nieuwsbericht bijwerken als er nieuws te melden is, maar bekijk vooral alvast onze nieuwe hoofdpagina of onze nieuwe pagina voor handleidingen.

Met vriendelijke groet,

Robert
Admin en eigenaar Treinenwereld.eu
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

Sven

hoi ik ben bij trug naar toen 2023 dis gespeelt maar ik wil het nu ook tuis doen maar hoekom ik er
 :D