NS 2'C-locomotieven

Gestart door rjz222, 28 augustus 2011, 15:30:39

Vorige topic - Volgende topic

rjz222

28 augustus 2011, 15:30:39 Laatste wijziging: 05 september 2012, 19:17:38 door rjz222
Hallo allemaal,

Met trots kan ik mededelen dat vandaag mijn gloednieuwe model, de NS 3737 van het Spoorwegmuseum, zal worden gereleased.

Screenshot:


Verder zullen er snel updates van de loc verschijnen in de vorm van repaints.

Robert
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu


rjz222

Kerstcadeautje!

De NS 3700 V2 is vanochtend uitgebracht, met een verbeterde skin, een verbeterd model en 2 nieuwe skins  ;D.

Te downloaden via: http://www.treinenwereld.eu/forum/index.php?action=downloads;sa=view;down=21
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

*uche uche, wat een stof zeg!*
Ik ben druk bezig met een nieuwe versie van de NS 3700 serie, voornamelijk omdat ik zelf nog lang niet tevreden was. Ik ben eerst begonnen met objecten te verwijderen die te hoog in de poly's zaten, of niet overeenkwamen met de werkelijkheid... En zoals de Britten dat zo mooi kunnen zeggen: And I ended up with a totally new model in another engine. Oftewel: ik heb het model bijna van alles gestript, en opnieuw opgebouwd in 3DS.

Screenshotje:


Daarnaast ben ik ook bezig met de NS 3500 (vandaar dat ik de topicnaam heb aangepast naar NS 2'C locomotieven). Dit model lijkt in beginsel enigsins op de 3700 serie, maar heeft een kleinere ketel en slechts twee cylinders, in tegenstelling tot de 3700, die er vier heeft.
De 3500 staat ook wel bekend als de "Blauwe Brabander".

Er moet nog flink aan de textures worden gesleuteld, maar het eerste resultaat:

Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

Nieuw plaatje van de 3700:
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


De loc zo kunnen wegrijden, als ze water en kolen zou krijgen :D, maar eerst moet de tender af :(.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


Nog exporteren en je rijdt er mee weg :).
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


NS stijl met nieuwe stoomdom


En in originele staat (mocht iemand mij kunnen verbeteren wat betreft de staatsspoor kleuren, schroom dan niet om je correcties te laten horen, dan kan ik die doorvoeren in deze versie).
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


Na veel bugfixen is de eerste versie naar MSTS overgebracht.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


De 3737 kreeg vanochtend een vuurdoop: meteen met een Rheingold op pad.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


Testje met de ORTS multiplayer, de 6000 en de 3737 met elk een eigen sleep wagens aan de haak.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

De 3700 is sinds 1 januari 2013 terug de werkplaats in gestuurd en zo goed als volledig opnieuw opgebouwd. Er is zo goed als geen polygon op zijn plaats gebleven.

De loc is dit keer op basis van tekeningen uitgewerkt waardoor de maatvoeringen zijn uitgewerkt en het model is op een veel efficiëntere manier gebouwd, waardoor er veel meer detail in de loc mogelijk is geworden, terwijl het aantal polygons praktisch gelijk is gebleven.

De eerste set zal bestaan uit een aantal locomotieven in de uitvoering zoals ze rond 1935 rondreden, met de volgende nummers:

NS 3705 | Beyer Peacock & co. | Kuiptender met 4 assen
NS 3737 | Werkspoor | Tender met 3 assen
NS 3741 | Werkspoor | Tender met 3 assen
NS 3746 | Werkspoor | Tender met 3 assen
NS 3789 | Werkspoor | Kuiptender met 3 assen

Maargoed, genoeg gepraat, tijd voor wat screentjes:

Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu