ZLSM stoomlocs

Gestart door rjz222, 06 september 2011, 22:36:56

Vorige topic - Volgende topic

rjz222

Een oud project weer nieuw leven in geblazen.



Zoals jullie misschien zien is de locomotief compleet opnieuw opgebouwd. Hierdoor heb ik een hele hoop polygones kunnen besparen wat de performance in MSTS zeer ten goede komt.
De animatie is dit keer al helemaal uitgewerkt, waardoor het nu een kwestie van 3D'n en texturen is, en ik niet meer naar de animatie hoef om te kijken.

Ook aan de K1 rijtuigen wordt weer gewerkt, zo is het interieur dusdanig aangepast dat MSTS dit keer het rijtuig met gemak aankan, en ook de draaistellen zijn verbeterd.
Op dit moment wordt er aan nieuwe textures gewerkt.

Het zal vanaf nu met mijn projecten weer wat minder snel gaan, doordat morgen de lessen weer beginnen...

Robert
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


B 1289


B 1220

Verregaande vorderingen :D.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

Vet! woon in heerlen dus ben zeer grote fan van de ZLSM :D kan nie wachten tot hij af is ;)

rjz222

Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

23 september 2011, 18:44:21 #5 Laatste wijziging: 23 september 2011, 19:27:49 door JordyS
Haha geen dank, ik ben bezig (of moet beginnen :P) met de ZLSM C.I.W.L. wagonnen, moeilijk aangezien er weinig foto's zijn en de wagonnen nog in revisie zijn (dus weet niet wat ze nog eraan veranderen :P Maar dat is een ander verhaal)

rjz222


Texturing is begonnen :D.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS


rjz222

Dank! Ik was glad vergeten om een plaatje te posten toen ik de tender in elkaar had gezet :P.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

JordyS

Haha je bent het tenminste niet helemaal vergeten :P

PS (off topic en gelieve antwoord hierop via mail :P) de pullman v 1.0 is via email naar je gestuurd voor de downloads afdeling. meeste info staat in mail, maar je mag hem natuurlijk ook even testen als je wilt (met email kan iets corrupt zijn gegaan :P)

rjz222

Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


Textures tekenen en mappen...
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


Eindelijk... Na 2,3 jaar hard werken, leren, bouwen en texturen kan ik zeggen dat de eerste B-loc bijna klaar is voor een Export naar MSTS :D:D:D
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


Hij staat in Sviewer :D.

Nog een paar aanpassingen en de loc kan ook naar MSTS :D
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

De dagopbrengst van vandaag:

De lampen zijn aangepast (bedankt Jeroen!) en de loc is netjes gepoetst. Onder de kap zijn de LOD's toegevoegd.

Ook de SD-files zijn al gemaakt, aan de .eng wordt gewerkt.

Gezocht

  • Ik ben op zoek naar iemand die de cab van deze machines in elkaar kan zetten, ik ben in vele markten thuis, maar cabs maken kan ik echt niet. Stuur als je wil helpen even een mailtje naar Robert[at]treinenwereld.eu ([AT]=@)
  • Soundopnamen of een geschikt soundpakket: Een loc zonder sound is natuurlijk niets, dus ik zoek opnamen waarvan een goed soundpakket samen te stellen is, of een bestaand soundpakket wat goed in deze serie past. Als je wat hebt, stuur het dan naar bovenstaand adres.

Ik hoop dat ik in de komende dagen (en die zullen voor mij zwaar zijn) ik de concentratie een beetje bij elkaar kan houden en nog wat kan programmeren, maar ook aan mijn schoolwerk toekom.

Robert
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


De to-do list is weer een stukje korter :D:
- .eng testen en aanpassen
- .wag maken, testen en aanpassen
(en zoals in de vorige post: cab en sound).
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

Na een paar weken radiostilte (voor de storm):

De eerste rit in MSTS is gemaakt, met een korte to-do list voordat het model definitief af is, en nog altijd de bovenstaande vragen, begint het al aardig op te schieten!

Robert
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


De 1220 kan ook gaan kilometervreten :D.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222


De goederenwagens van de ZLSM krijgen ook trekkracht in de vorm van de E1090
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

02 januari 2012, 10:48:19 #19 Laatste wijziging: 02 januari 2012, 17:06:41 door rjz222

De E1090 maakt al vorderingen

EDIT:

Nog meer vorderingen
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu