Voortgang en Screens

Gestart door rjz222, 03 april 2011, 15:18:32

Vorige topic - Volgende topic

Remystoom

Dat mais groeit wel snel!
In het echt staat er nog heel weinig! ;)
Mooi hoor!
En ik vergeet heus niet dat ik op TPNL al gereageerd heb. :)

Grtjes Remy

peter5143

Ziet er mooi uit maar kan er weer is een update komen? Ben benieuwd hoever jullie zijn.

M.V.G. peter5143

rjz222

Het doel is in principe om met Terug naar Toen klaar te zijn, er moeten nog een aantal kleine wijzigingen gedaan worden, maar er ligt al een versie bij een aantal bètatesters.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

UPDATE IN AANTOCHT


In de nieuwe versie zien we onder anderen een nieuwe draaischijf in Beekbergen, en een nieuw passend perron inclusief stationsgebouw is in aanbouw.


Loenen is al verbouwd


Ook komen er carspawners :)
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

De route wordt ook met andere zaken uitgebreid, zoals hieronder uit de screenshots blijkt.


Er is nu een volledig seinsysteem aangelegd op de route. Alleen het inregelen van de seinen lijkt nog wat twijfelachtig op de lijn vanuit Zutphen.


De bedienbare overwegsignalisatie van de overweg in de Lange Amerikaweg, een aantal verkeerslichten, mag in de nieuwe versie natuurlijk niet ontbreken.


Tja... Wat valt hier nou over te zeggen... Gewoon de 50 307!


Station Beekbergen is helemaal vernieuwd, inclusief het bijbehorende perron.


Vanaf het balkon van een van de oostenrijkers zien we de waterkolom op spoor 3 uit Neusalz am Oder, de draaischijf en de Breuer goed staan cq. liggen.


De grote waterkolom van Beekbergen die zowel voor spoor 1 als spoor 11 wordt gebruikt mag natuurlijk niet ontbreken.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

Terug naar Toen komt er weer aan, dus dat betekent dat er weer aan een update gewerkt wordt.

Dit keer wordt er ook weer eens goed naar Apeldoorn gekeken, en een van de daarbij behorende klussen is het plaatsen van ProRail hekken bij de VAM en rond het station.


Ook wordt er druk gewerkt aan het bouwen van de Baureihe 52 locomotieven, zowel de REKO als de Altbaulocs, waarvan er enkele als Static op Beekbergen zullen gaan verschijnen.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

rjz222

En daar is hij dan: Apeldoorn - Dieren versie 2015!

Belangrijkste wijzigingen:
- Prorailhekken toegevoegd/vervangen in Apeldoorn
- Begonnen met opknapbeurt Apeldoorn
- Nieuw statisch materieel in Beekbergen: bruine Breuer, 52 532 en 52 8091.
- Actualisatie situatie Loenen en Eerbeek
- Map opschonen, beter inpakken: route is bijna 1 GB kleiner geworden, download is bijna 400MB kleiner.
- Begin aan het vervangen van overbodig zware objecten.

Voor de volgende versie:
- Hervatten grote opknapbeurt Apeldoorn
- Doorgaan met vervangen overbodig zware objecten
- Doorloop Dieren (Prorail-hekken, dat soort dingen)
- Nieuwe statics, waaronder een vervanger voor de 52 532.
- Actualiseren naar situatie in 2016



Nu hier te downloaden.
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

andejong

 :)

@Robert,

Naar aanleiding van vragen op http://www.railsim.nl/forum_2012/index.php?topic=10318.msg116016;topicseen#msg116016 of nog aan deze route wordt gewerkt.
Dit vanwege dat er een aantal bug in de route zitten.
Zoals in de aankondiging in vorig bericht zouden deze nog worden verholpen,
Dit is bijna 3 jaar geleden.
Het zou net zijn ook op raisim.nl hiervan melding te doen omdat maar weinig internet gebruikers deze site bezoeken.

m.v.g.

A.N. de Jong

rjz222

Ik heb ze gelezen, en mij tot nu toe even op de vlakte gehouden. Dat er enige problemen in deze route zitten is mij bekend, en zijn mij zo gaan irriteren dat ik heb besloten de route geheel opnieuw te ontwikkelen, maar dan vooralsnog zonder de takken naar Zutphen en Deventer. Er zullen van deze route dan dus ook geen nieuwe versies meer verschijnen.

Wanneer ik vind dat de nieuwe route ver genoeg is zal ik daar uiteraard melding van maken ;).
Groet,
Robert


Webmaster Treinenwereld.eu

robwouters

Ik heb de MSTS route Apeldoorn - Dieren vandaag (pas) "ondekt", ge-download en "bereden". Prachtige scenery, mooie ge-detailleerd, het komt heel erg dicht bij de werkelijkheid. Ik heb in 1975 voor het eerst een rit gemaakt met de VSM. Het was volgens mij ook het jaar dat de VSM begon met een stoomlocomotief uit Duitsland (een 0-10-0) als ik me goed kan herinneren. Als machinist op de MSTS route Apeldoorn - Dieren is het wel even schrikken als bij het naderen van een spoorwegovergang de bomen niet dicht gaan en het wegverkeer op een suicidale manier vlak voor de trein het spoor oversteekt!!! Mijn dank aan allen die aan deze prachtige route gewerkt hebben. Rob Wouters.